poniedziałek, 21 maja 2012

Kultowy Utwór

Dzisiaj na rozgrzewkę mam dla Was bardzo fajny remiks utworu "Shake It" autorstwa Toddli T i Herve, który ostatnio przypomniałem sobie zasłuchując się w set dj'ski I.D. Za remiks odpowiedzialni są długoletni przyjaciele i współtwórcy wielu klubowych hitów: Graeme Sinden i Joshua Harvey aka The Count aka Herve, będący jak łatwo wywnioskować współautorem wersji oryginalnej. Niezwykle owocna współpraca obu panów rozpoczęła się w 2006 roku i z małymi przerwami trwa do dnia dzisiejszego. Zachęcam do prześledzenia ich wspólnego dorobku, a póki co do rozkoszowania się odjechanym remiksem, jaki przygotowałem na dziś.




Kontynuujemy dzisiaj rozpoczęty wczoraj przegląd utworów autorstwa Glena Nicholsa aka Future Funk Squad. Mam dla Was kolejny świetny remiks jego utworu, w tym przypadku "Street Knowledge", w wykonaniu duetu Sam Gordon i Jon Guntrip występujący jako C83. Być może Panowie nie są bardzo znani i nie należą do breakbeatowych gwiazd pierwszej wielkości, ale komponują już od dziesięciu lat i naprawdę warto poznać ich dorobek. Mam nadzieję, że dzisiejszy track Was do tego zmotywuje, ponieważ jest to kawał naprawdę dobrego, soczystego klubowego grania. Puszczony na dobrym nagłośnieniu powoduje spustoszenie. Gorąco polecam.




...z kącika zdartej płyty

Oprócz setu I.D. mam na tapecie mix w wykonaniu legendarnego, ekscentrycznego Johna B, którego znają fani Drum'n'Bass na całym świecie. Jedni go kochają, drudzy nienawidzą, ale pewnym jest, że przejść obojętnie obok niego i jego twórczości wręcz nie sposób. Mi osobiście dużo bliżej jest do pierwszej grupy. Nie ukrywam, że Jasiu był (jest) niezwykle istotnym muzykiem w moim życiu. Dla miłośnika D'n'B John B przede wszystkim kojarzy się z utworem "Up All Night", wydaną w 2001 roku kompozycją, która wstrząsnęła całą połamaną sceną i pozwoliła Johnowi B. Williamsowi na stałe zapisać się w historii muzyki elektronicznej. Jeżeli ktoś wcześniej nie słyszał tego klubowego klasyka ma doskonałą możliwość nadrobić zaległości. Mnie nadal powala na kolana. Po prostu kultowe nagranie. Enjoy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz