poniedziałek, 13 lutego 2012

Dwa Szoty Dla Kurażu

Dzisiaj mam dla Was dwa naprawdę świetne drum'n'bassowe tracki, które z pewnością dodadzą Wam nieco energii po dzisiejszym dniu. Nie wiem jak Wasz, ale mój nie był najlepszy. Sporo stresu, kiepskie samopoczucie i świadomość, że do piątku jeszcze tak daleko. Trzeba sobie dodać nieco animuszu i strzelić dwa połamane szoty dla rozluźnienia.
Dziś króluje Drum And Bass w najlepszym wydaniu. Utwory, które za chwilę usłyszycie, naprawdę dadzą Wam kopa i dodadzą sporo energii. Zaczniemy od podróży do egzotycznej Brazylii z której to pochodzą Marco Antonio Silva, znany jako DJ Marky oraz Carlos "S.P.Y." Lima. Panowie to ścisła, drumowa czołówka, a jak postanowią zrobić coś razem, to mamy pewność, że będziemy mieli do czynienia ze świetną produkcją. Nie inaczej jest z utworem "Tapestry", którego nie jestem w stanie wyrzucić z mojej głowy. Naprawdę świetna nutka.



Poprawimy sobie natomiast utworem "The Lion's Den". Wielkim przebojem sprzed dwóch lat, którego autorami byli Brad Ellis i Dominic Betmead znani jako duet The Nextmen. Dodatkowo w produkcję tego świetnego tracka zamieszany był sam Andy Cato z Groove Armada, a na wokalu ognia dała Ms. Dynamite. Dziś zaprezentuję fantastyczny remiks chłopaków z Sigmy. Bardzo lubię oryginał, ale ta wersja po prostu rozwala mnie na łopatki. Jednym słowem miazga. Nic dodać, nic ująć. No moze poza tym, że Ms. Dynamite rządzi :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz