środa, 29 lutego 2012

Optymistycznie

Od dwóch dni wracam do domu totalnie wyczerpany, a mimo to mam całkiem znośny humor. Nie wiem czym to jest spowodowane. Właściwie nie mam zamiaru się zastanawiać. Trzeba po prostu korzystać z dobrego nastroju, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy nad głową zgromadzą się ciemne chmury. Dlatego też dzisiaj zaczniemy od nietypowego utworu dla MassiveTunez, ponieważ właściwie nie prezentuję lekkich i przyjemnych odmian muzyki House. Jeżeli już się pojawia na moim blogu, to raczej w bardziej klimatycznych, mrocznych, trudniej przyswajalnych klimatach Progressive, Deep, Minimal. Ostatnio jednak natrafiłem na niezwykle udany remiks "Rock With You" Michaela Jacksona w wykonaniu Freemasons i chciałbym się nim z Wami podzielić, gdyż track ten od dwóch tygodni nie schodzi z mojej playlisty. Optymizm w czystej postaci.



Poprawimy sobie natomiast nie mniej optymistycznym "Little Secrets" autorstwa grupy Passion Pit. Lubię czasami pokatować się electro-popowymi songami takimi jak ten właśnie. Niby nic wielkiego a jednak cieszy. Jeżeli ktoś jest zainteresowany zgłębieniem tematu twórczości Passion Pit, odsyłam do wydanej w 2009 roku, całkiem udanej płyty "Manners". Kończę dzisiaj szybciutko i uciekam sprawdzić w jakiej formie jest nasza reprezentacja w meczu z Portugalią. Miłego wieczoru. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz