wtorek, 7 lutego 2012

Oryginał vs. Remix vol. 3

Dziś pojedynek dla fanów mocnego, dubstepowego uderzenia. Dziś zajmiemy się brytyjską grupą Bare Noize i jej singlem pod tytułem "Fortunez". Panowie Brown, Pile i Dent debiutowali w 2009 roku a utwór którym się dzisiaj zajmujemy był jednym z ich pierwszych releasów. Mimo niezbyt wielkiego dorobku, mogą pochwalić się kilkoma naprawdę ciepło przyjętymi singlami oraz remiksami dla takich muzyków jak daVIP, Skrillex, High Rankin, Proxy, Mike Lennon a nawet Lady Gaga.
Wracając do "Fortunez", to muszę powiedzieć, że bardzo mi się podoba ten track. Lubie melodyjne intro, które przeistacza się w surowy, dubstepowy walec, ale przede wszystkim uwielbiam moment, kiedy po breakdownie zostajemy zaskoczeni i zaatakowani breakbeatowym beatem. To najlepszy fragment tego utworu.
Na tym samym singlu możemy znaleźć remiks autorstwa Ollie!, innego, młodego, brytyjskiego producenta (jego utwór "You Stupid Cunt" mogliście wysłuchać dwa tygodnie temu). Znów dostajemy znajome intro, choć lekko zmienione i moim zdaniem lepsze i płynniej przechodzące w główny temat, który jest ciekawszy i bardziej urozmaicony niż w pierwowzorze. Do tego ma w sobie bounce, który niemiłosiernie buja słuchaczem.
Nie trudno wywnioskować która wersja bardziej przypadła mi do gustu. Według mnie wygrywa wersja Ollie!, ale oryginał ma również swoje walory: surowość i świetne przejście na breakbeatowe tempo. Ciekaw jestem, która wersja Wam bardziej przypadnie do gustu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz